Työpajatoiminta käynnistyy kesätauon jälkeen etätyöpajana

Työpajatoiminta käynnistyy kesätauon jälkeen etätyöpajana

Nakkilan kunnan työpajan toiminta käynnistyy 10.8.2020. Jokaisen työpajalla olevan terveys ja turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää ja haluamme edelleen varmistua siitä. Jatkamme työpajan toimintaa kevään ajalta saamiemme hyvien kokemusten perusteella etänä.

Kierrätyskeskus jatkaa suljettuna ja samoin hävikkiruoanjako ei toistaiseksi pääse käynnistymään.

Rajoitukset toiminnassamme johtuvat Covid19-tilanteesta. Tiedotamme heti, kun saamme tehdä muutoksia toiminnan rajoitusten poistamiseksi.

Lue lisää

Ylijäämäruuanjako

Nakkilan Posti palvelee uudessa osoitteessa

Kuulutus: Purkamislupa (RakL 55 §) 531-2026-21

Turvallisuus rautatien läheisyydessä kuuluu meille kaikille

Valtuuston kokouksen livelähetys 15.6.2026

Posti muuttaa